luni, 27 iulie 2015

Fum

                Trag un fum, ametesc. Trag al doilea fum, ametesc si mai mult. Trag al treilea fum, adorm. Ce fac cu viata mea? Nu stiu, nici nu stiu sigur cand si de ce m-am apucat de fumat. Nu e ceva serios, spun eu, nefumand mai mult de 3 tigari pe zi, in general cele slabe, pe cele puternice nu le suport.
                Si totusi, acum aveam o tigara puternica. Poate din acealsi motiv am si adormit, nu am cum sa aflu. Mai mult imi place partea sociala, mai stai la o tigara, mai povestesti cate ceva la o cola, totul e bine. Nu stiu de ce am luat mai puternice acum, poate ca nu am fost atent la ambalaj, nu imi pot da seama. 
                Ma trezesc. Geamul era deschis iar tigara a ars de ceva timp pana la capat, scrumul este inca legat de tigara. Cred ca le voi da altcuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu