duminică, 3 mai 2015

Fond de stres


         Aceasta fiind prima mea postare si prima oara cand imi deschid creierul indeajuns pentru a fi capabil sa fac o postare concisa si cu sens, imi voi rezerva mai putine randuri.
         Astazi as vrea sa vorbesc despre stres. In ultimele 2 saptamani am resimtit si eu efectele acestei nimicitoare apasari, cu gandul ca fie voi esua in a invata tot ce trebuie pentru teste, fie ca voi lua 4 in toate testele respective, fie ca o sa ajung ultimul din clasa, respectiv un fraier etc. Muzica ma ajuta in asta, stiu ca suna a un cliseu, dar sincer, in momente de genul asta, chiar ajuta. Este singurul lucru pe care ma pot concentra fara sa ajung cu gandurile in alta parte. Tind sa cred ca sunt mai ciudat de felul meu, toata lumea a inceput sa asculte muzica doar ca pe un zgomot de fundal. S-au uitat valorile unei sedinte lungi de auditie muzicala. Mai degraba a devenit un fel de companion pentru a nu se simti lumea singura in public in mijlocul de transport. 
         Cu totii auzim despre diferite probleme, diferiti oameni, toate avand ca explicatie stresul. Am scris doar cateva randuri ascultand muzica si deja simt cum povara mi s-a luat de pe umeri, ca pot gandi limpede si ca imi recapat increderea de sine. Sunt de parere ca noi, ca societate, trebuie sa ne gasim un hobby, iar din intamplare eu am ales acest hobby, de a asculta ore intregi muzica fara sa ma gandesc la nimic din lumea exterioara, doar la cum plutesc notele pe portativ intr-o armonie continua, intrerupta de terminarea fiecarei melodii. Fie o piesa de Mozart sau a trupei Blind Guardian, fie o piesa de Electro sau de Jungle, totul se leaga de acelasi termen comun: muzica.
        Acum s-a dus tot, povara nimicitorului, atacatorului, cum vreti sa numiti aceasta atrocitate care ne ameninta starea de bine. S-a facut tarziu, trebuie sa ma culc, dar inainte de asta, sa imi termin numarul de ore programat pentru azi. Pana la urma, avem cu totii nevoie de o rezerva pentru a doua zi, cand revenim la programele noastre banale, iar cand vine vorba de muzica, nu poti exagera niciodata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu